Psihologia muncii și organizațională
  • Evaluare psihologică și aviz

    • În scop de angajare, de selecție la intrarea în organizație, identificarea talentelor, promovare, transfer funcție sau admiterea într-un program de școlarizare pentru o funcție.
  • Evaluarea psihologică a capacității de muncă apt / inapt (EPCM)

    • Pentru următoarele condiții de risc profesional, atât la angajare, cât și pentru menținerea în funcție (control periodic):
      • Radiații ionizante,
      • Personal sanitar elementar,
      • Personalul de îngrijire,
      • Personalul care îngrijește persoana cu handicap și asistentul maternal,
      • Personal cu funcție de decizie,
      • Personal care, în cadrul activității profesionale, conduce utilaje, vehicule de transport intra-uzinal și/sau mașina instituției,
      • Agenți chimici,
      • Munca la înălțime,
      • Personal care lucrează în condiții de izolare,
      • Personal din străinătate care va lucra în România (cu excepția celor din țările UE),
      • Personal care lucrează în tura de noapte (în intervalul orar 22:00-06:00),
      • Agent de pază,
      • Personal care lucrează ca pompier salvator intra-uzinal, salvamar, salvamontist, alte categorii de salvatori,
      • Personal care lucrează cu substanțe toxice nominalizate în Legea nr. 360/2003 privind regimul substanțelor și preparatelor chimice periculoase.
  • Evaluarea psihologică în vederea ocupării funcțiilor publice în structurile antifraudă (pentru integritate).

  • Evaluare psihologică

    • În scop de monitorizare a adaptării angajatului la cerințele specifice postului și organizației, precum și evaluarea factorilor de risc psihosociali la locul de muncă (evaluarea periodică).
  • Evaluare psihologică

    • În vederea reintegrării și reluării activității după o perioadă de incapacitate temporară de muncă: accidente de muncă, în urma unei vătămări fizice sau psihologice, concediu de boală etc.
  • Diagnoza organizațională:
    a. Pentru descrierea, înțelegerea și explicarea comportamentelor în organizații – se realizează analiza psihologică a muncii și se elaborează fișe de post.
    b. A factorilor de risc psihosociali la nivel organizațional, precum și a impactului acestora asupra sănătății și securității în muncă (de exemplu, stresul).

  • Programe de intervenție

    • La nivelul postului, individual și de grup, în vederea îmbunătățirii adaptabilității la cerințele postului, condițiilor de muncă și cerințelor organizaționale.